.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
500 6 کارمند توشیبا بیکار می‌شوند
توشیبا قصد دارد با اخراج 6500 کارمند خود و صرفه جویی قابل توجه مالی ساختار اداری و حرفه‌ای خود را بازسازی و کوچک سازی کند.

شمال نیوز این شرکت اعلام کرده با اخراج این تعداد کارمند در نمایندگی‌های خود در سراسر جهان می تواند 4.5 میلیارد دلار پول برای بازسازی تویوتا به دست آورد.

این کاهش نیروی کار و تغییر ساختارهای شرکت توشیبا پس از آن رخ می دهد که یک افتضاح بزرگ حسابداری در این شرکت افشا و مشخص شد تویوتا درآمدهای خود در سال 2014 را یک میلیارد دلار بیشتر از میزان واقعی اعلام کرده است.

به دنبال این رسوایی توشیبا قصد دارد تغییرات اساسی در این شرکت به وجود آورد. بخش اعظم اخراج ها از توشیبا مربوط به واحد تجاری سبک زندگی یا Lifestyle  خواهد بود که 30 درصد از نیروی کار آن تا 31 مارس سال 2016 اخراج خواهند شد. علاوه بر این فعالیت های توشیبا در بازار رایانه های شخصی کاهش یافته و این شرکت بیشتر در زمینه ارائه خدمات به شرکت های بزرگ تجاری فعالیت خواهد کرد.

توشیبا می گوید فعالیت های خود برای خدمت به مشتریان عادی را هم محدود به کشورهای آمریکا و ژاپن خواهد کرد و امیدوار است با تمرکز بر مشتریان حرفه ای و تجاری درآمد بیشتری کسب کند.فارس

انتهای پیام/آ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.